Wysyłka i dostawa towarów
I. Złożenie i przyjęcie zamówienia
§ 1
- Sprzedaż dzieł sztuki odbywa się na podstawie zamówień składanych przez Klienta. Klient ma możliwość złożenia zamówienia po zalogowaniu się do Konta albo bez takiego logowania, po podaniu wszystkich danych niezbędnych do realizacji zamówienia, poprzez kontakt telefoniczny +48 519 499 630 lub za pośrednictwem poczty e-mail: galeria@personalart.pl.
- Zamówienia można składać przez 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę.
§ 2
- W celu zawarcia umowy sprzedaży dzieła sztuki ze Sprzedawcą, Klient po wyborze dzieła sztuki winien kliknąć przycisk wskazujący na cenę z szarym polem obrazującym koszyk zakupowy. Dzieła sztuki znajdujące się w koszyku nie są jeszcze zamówione i Klient ma możliwość dodania do koszyka kolejnych dzieł sztuki, usunięcia znajdujących się tam dzieł sztuki, a także rezygnacji ze składanego zamówienia.
- Po dodaniu do koszyka wszystkich dzieł sztuki, jakie Klient chce zamówić, należy kliknąć przycisk „ZAMÓW”. Klient zostanie przeniesiony na stronę zawierającą podsumowanie koszyka.
- Po weryfikacji koszyka należy kliknąć przycisk „Przejdź dalej”. Na tym etapie Klient wybiera adres dostawy oraz ma możliwość wskazania dodatkowych uwag do zamówienia. Zabronione jest zamieszczanie uwag o charakterze bezprawnym.
- Jeżeli Klient posiada już Konto, wówczas może się na nie zalogować poprzez wybór przycisku „Zaloguj się” albo poprzez wybór opcji „Logowanie przez Facebook”. Jeżeli Klient nie posiada Konta, to na tym etapie dla celów złożenia zamówienia winien je założyć, przeprowadzając procedurę rejestracyjną stosownie do postanowień § 9.
- Następnie należy wybrać sposób dostawy i płatności, które są wskazane w paragrafie poniższym.
- Wskazane w koszyku dzieła sztuki wraz z podaniem ich cen, oraz wybrany sposób dostawy i płatności wraz z ich kosztem, stanowią skierowaną do Klienta przez Sprzedawcę ofertę zakupu tych dzieł sztuki. Klient z chwilą kliknięcia przycisku „Złóż zamówienie” akceptuje ofertę Sprzedawcy, co skutkuje zawarciem umowy. Następnie, Sprzedawca wysyła wiadomość e-mail z potwierdzeniem warunków zawartej umowy.
- W przypadku wyboru sposobu płatności: „Szybki przelew online PayU” albo „Płatność za pośrednictwem serwisu PayPal”, Klient po kliknięciu przycisku „Złóż zamówienie” zostanie przekierowany na stronę podmiotu operatora systemu PayU albo PayPal. Realizacja płatności odbywa się na podstawie regulaminu dostępnego na stronie podmiotu realizującego płatności internetowe.
- Istnieje również możliwość zapłaty z wykorzystaniem systemu ratalnego, tj. za pośrednictwem serwisu współpracującej instytucji finansowej udzielającej kredytu konsumenckiego. W takim wypadku, Klient będzie musiał złożyć stosowy wniosek w instytucji finansowej oraz przejść pozytywną weryfikację dokumentów kredytowych.
II. Dostawa i płatności
§ 3
- Sposoby, koszty i terminy dostawy towarów są określone każdorazowo przy składaniu zamówienia. Dostępne są następujące sposoby płatności: przelew tradycyjny, szybki przelew online PayU, płatność za pośrednictwem serwisu PayPal. Dopuszczalną formą sposobu dostawy jest przesyłka kurierska oraz przesyłka Pocztą Polską.
- Klient powinien dokonać płatności w terminie 3 dni od dnia zawarcia umowy sprzedaży.
- Koszty związane z realizacją płatności i dostawą dzieła sztuki ponosi Klient. Koszt dostawy wynosi 39 zł, przy czym w razie zamówienia o wartości przekraczającej 5000 zł, koszt dostawy będzie obciążał Sprzedawcę. Koszt wysyłki dzieła sztuki za granicę jest ustalany indywidualnie. W tym celu, przed złożeniem zamówienia, należy skonatktować się z Galerią za pośrednictwem poczty e-mail lub telefonicznie.
- Czas realizacji zamówienia nie powinien przekroczyć 7 dni roboczych licząc od daty wpłynięcia zapłaty na konto Galerii. W szczególnych przypadkach, jeżeli czas realizacji zamówienia okazałby się dłuższy niż 7 dni, Galeria kontaktuje się z Klientem, aby poinformować o opóźnieniu i jego przyczynie. Dla zamówień realizowanych wraz z usługą oprawy dzieła sztuki czas realizacji wynosi do 14 dni roboczych licząc od daty wpłynięcia zapłaty na konto Galerii.
§ 4
Do zamówienia dołączony jest dokument sprzedaży, zgodny z przepisami podatkowymi oraz certyfikat autentyczności.
§ 5
Sprzedawca zwraca uwagę, że Klient ma możliwość sprawdzenia stanu przesyłki, otwarcia jej i sprawdzenia kompletności zamówienia w obecności kuriera. W przypadku stwierdzenia nieprawidłowości, Sprzedawca zaleca sporządzenie protokołu szkody.
Przykładamy wielką wagę do bezpieczeństwa transakcji oraz chronimy Państwa dane. Przestrzegamy obowiązujących zasad zgodnie z którymi Klient ma prawo do zrezygnowania z zakupu w przeciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki.
Galeria Sztuki PERSONALART
Nr konta PKO Bank Polski S.A. 63 1020 3408 0000 4102 0567 2631
Dane do przelewów z zagranicy:
SWIFT: BPKOPLPW
IBAN: PL 63 1020 3408 0000 4102 0567 2631
Tel. +48 519 499 630
E-mail galeria@personalart.pl